יום חמישי, 17 במאי 2012

הכל מתחיל באמונה

אני אוהב להעמיד את ההומוסקסואליות כאתגר לצמיחה אישית שלי.

במקרה שלי מדובר על 100% נטייה מינית לגברים, יחד עם זאת זה לא מרתיע אותי להאמין שיש אפשרות ממשית לשנות את הנטייה המינית שלי לכיוון שאבחר.
לפי סריקה קצרה באינטרנט, אפשר לראות שרב הדעות לגבי שינוי האוריינטציה המינית מסתכמות למסקנה הבאה אחת: אם אתה הומו - אין לך מה לעשות. אם נולדת ככה, ככה אתה הולך לבלות את שארית חייך.

האמנם?

לדעתי הכל מתחיל באמונה. התנועה ההומולסבית משתמשת היום בכל סוג אפשרי של אמצעי, כולל תקשורת, כדי להעמיד ללא עוררין את האמונה השקרית שהומוסקסואליות הינה מולדת ולכן לא ניתנת לשינוי.

האם זה אומר שאני, כבן תורה, נועדתי לחיות חיי סבל ואומללות כל חיי? האם כך רצה קב"ה כאשר תכנן את הבריאה?

התשובה ודאי שלא. יש אפשרות ממשית לשנות את הנטייה המינית שלי והיא נתונה לבחירה שלי. אם כי זה רק עניין של רצון, אמונה ותהליך שעליי לעבור כדי להגיע למחוז חפצי.

בפוסטים אחרים אני מעלה את המניעים שלי לכך והדרך שלי לעשות את זה. אך כאן אקצר ואומר, כמו כל דבר בחיים, גם נטייה מינית נתונה לבחירה של האדם. אין על כך ויכוח ואין שום כוח בעולם שיוכל להוכיח לי אחרת.

למה?

קודם כל - ככה.

חוץ מזה, הרי כבר אמרו חז"ל שאין דבר העומד  בפני הרצון.

ואם אנחנו כבר מדברים על זה, יש עוד משפט קטלני, שלדעתי מאד מתאים  בהקשר הזה (והוא בלועזית הפעם):

Wherever there's a Will, there's a Way!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה