יום רביעי, 23 במאי 2012

מטרה של ספירת העומר ותיקון שבועות עבור הומו דתי

אחת החוויות העצומות בלוח השנה העברית הינו חג השבועות. אחרי 49 ימי הספירה של העומר, מתגלה אור מיוחד, הכתר שבכתר, שמאפשר טרנספורמציה כוללת של התדר האנושי לתכונות של אל מוות וחיי נצח.

איך זה קשור לבלוג של הומו דתי?

כמו שסיפרתי לך לא פעם, החוויה האישית שלי, לגבי הנטייה המינית הינה 100% לכיוון הגברים. 

מה אני באמת יכול לעשות עם משיכה כל כך חזקה?

עם כל האומץ לשאול שאלות נוקבות, הרי השפה עדיין לא מאפשרת את מלוא העוצמה כדי למצוא את נקודת הבחירה הרגשית שתאפשר לי לחרוט על גורלי: אוריינטציה מינית חדשה - נשים.

מהות של החג היא חירות ממלאך המוות ובלע המוות לנצח. כמו שכתבו חזל, אל תקרא חרוט אלא חירות. אז זאת המהות והישועה שקב"ה חנן אותנו כדי לקבל את הכוחות של חופש הבחירה.

יש מספר צעדים חשובים וכמו כן תנאים מוקדמים לשינויים שאני מדבר עליו בבלוג הזה. בין אלו אני מונה - כוח הרצון, אמונה, נחישות, התמדה, פעולה ואומץ. מודעות עצמית וודאות באור של הבורא לא פחות חשובים.
אמנם כדי לאפשר את השינוי באופן כולל, אנחנו חייבים גם שליטה עצמית, חופש הבחירה (באמת להרגיש חופשי לבחור את הדבר הנכון והרצוי למרות כל ההרגלים הישנים שלי), רצון חופשי ותמיכה מהסביבה. אלו הם התנאים המוקדמים ההכרחים לצמיחה אישית כוללת.

איך מייצרים ומשיגים את כל זה?

התשובה: חג השבועות.

הכוח המיוחד המתגלה ביום הזה - בזכות התיקון של לימוד תורה בלילה והתפילות - מאפשר לקבל עוד מהחוויה של החירות שכמו שכתבו חז"ל מביא למצב שהמוות (תסכול, כאב, צער ואומללות) לא סתם נעלמים, אלא נבלעים בתוך האור הבוהק והנפלא של האינסוף המתגלה בחיינו ביום הזה.

אז... לחיי הנצחון וחירות שלנו, חבר. חג שבועות שמח :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה